Studentům se představí celkem na třech přednáškách a mluvit budou na tato témata:

1. Jak na online video

Tipy a triky pro tvorbu vlastního brand video obsahu šitého na míru sociálním sítím tak, aby vám nezruinoval celoroční budget. Content plan, tvorba a distribuce obsahu. Přidáme i návody a ukázky z praxe, jak správně adaptovat hotové spoty do online prostředí, aby fungovaly pro sales i brand.

2. Online péče a krizová komunikace

Jak nasetupovat social media care a reputační tým v malé a velké firmě. Příklady fuckupů z praxe a jak je (ne)řešit.

3. Linkedin jako nástroj pro osobní brand i online sales

Jak na linkáči prodat svůj produkt i svoji práci.

David Daneš

Director, Brand & MarComm, O2 Czech Republic

David vede marketingovou komunikaci O2. Ve světě telco si za 7 let prošel onlinem, socialem a performance, teď krotí grpy, rýče a brandové metriky při práci na velkých 360° kampaních. Během studia sociologie propadl číslům i výzkumu a přeběhl do světa marketingu.

Dorota Kajfoszová

Manager, Online Channels & Media, O2 Czech Republic

Dorota vede nákup a plánování medií v O2 a je zodpovědná za všechny Online kanály. Její #nejlepsionlineteam má na starosti veškerou komunikaci, prodej a péči v online, včetně sociálních médií a eMailingu. 12 let v branži, 10 let v telekomunikacích a navždy zamilovaná do online.

Kurz Creative Academy 2019

Termín: od 17.10.2019

Cena: 24.900 KČ

Přihlásit se

Made by

© 2019 creativeacademy.sk, All rights reserved.